Nákupní košík

Zákaznická linka: +421 948 575 969 (Po – Pa: 9:00 – 17:00)

Často

kladené dotazy

Doručení

Jelikož se naše sedací soupravy vyrábějí podle vámi zadaných parametrů, doručení sedací soupravy trvá většinou 10 – 14 týdnů od potvrzení objednávky.

Rozvoz sedaček realizujeme vlastními auty v pracovní dny v době od 6:00 do 22:00. O doručení vás budeme informovat minimálně 48 hodin předem SMS zprávou nebo telefonicky. Den doručení je závazný, konkrétní hodina je ale orientační a může se změnit vlivem nepředvídatelných událostí, jako je například špatná dopravní situace, nepříznivé počasí a podobně.

Vzhledem k našemu rozvozovému harmonogramu není vždycky možné splnit požadavek zákazníků na konkrétní hodinu dodání. Je nutné již předem počítat s tím, že vám zboží můžeme dovézt v kteroukoli denní nebo večerní hodinu.

Ano, zboží může převzít kdokoli na uvedené adrese dodání, pokud ho o doručení předem obeznámíte. V případě platby na dobírku, prosíme, nezapomeňte na to, že při převzetí je třeba uhradit požadovanou částku v hotovosti.

Sedací soupravy doručujeme rozloženy na několik kusů. Každý kus je samostatně zabalen v ochranné fólii, která ho chrání před poškozením. Po doručení je třeba, abyste sedačku složili. Skládání je jednoduché a rychlé.

Vynášky do bytu nezabezpečujeme. Řidič vám za vaší asistence pomůže části sedací soupravy vynést po prvé zamčené dveře před vchod domu nebo bytu, maximálně 10 metrů od vozidla. Vynášku do bytu je potřeba zajistit individuálně.

Platba

Za zboží lze platit dvěma způsoby:

  • Platba převodem na účet: Pokud nechcete manipulovat s hotovostí, za sedací soupravu můžete zaplatit předem převodem na účet. Údaje k platbě vám zašleme po odeslání objednávky.
  • Platba na dobírku při převzetí zboží: V případě, že si vyberete platbu na dobírku, zaplatíte až při převzetí zboží. Akceptujeme jen platbu v hotovosti.

Ne, možnost koupě zboží na splátky neposkytujeme.

Platba kartou u nás není možná. Za zboží můžete zaplatit předem převodem na účet nebo v hotovosti při převzetí zboží.

Objednávky

Stav své objednávky můžete zjistit přímo na našem zákaznickém servisu:

Před kontaktováním zákaznického servisu si připravte číslo objednávky.

Objednávku můžete upravit nebo stornovat do chvíle, dokud nebyla zadána do výroby, případně na ní nebyly zahájeny přípravné práce. Ohledně úpravy anebo zrušení objednávky nás urychleně kontaktujte na výše zmíněný e-mail nebo telefonní číslo a my vám poskytneme bližší informace o dalším postupu.

Před odesláním zboží vás budeme kontaktovat minimálně 48 hodin předem a oznámíme vám den a čas doručení. Berte prosím na vědomí, že oznámený čas doručení je orientační a může se změnit kvůli nepředpokládaným událostem, například špatné dopravní situaci, počasí a podobně.

Reklamace

Podle platné legislativy se na naše sedací soupravy vztahuje 24 měsíční záruční doba, která začíná v den dodání sedačky. V případě reklamace si prostudujte náš reklamační řád.

V případě, že by se na dodaném zboží vyskytla chyba, kontaktujte nás e-mailem na info@nabytok4you.cz nebo telefonicky na čísle +421 948 575 969 nebo +421 940 919 414.

O sedacích soupravách

Samozřejmě, každou sedací soupravu si můžete nakonfigurovat podle svých představ. Vybrat si můžete z více než 150 druhů potahových látek a barev.

Konkrétní typ potahové látky si vyberete v našem jednoduchém konfigurátoru sedacích souprav. Doporučujeme vám nejprve si prohlédnout stránku O materiálech, kde najdete bližší specifikaci jednotlivých potahových látek.

Sedačky na míru nevyrábíme. Rozměry sedaček jsou pevně dané a nelze je měnit.

Máte další dotazy?

×